23.06.2026 09:18
Pelaaja Ensin –jäsenkysely käynnistyy
Tyytyväisyyskyselyn muodossa tehtävä yhteistyö Suomen Golfliiton ja Players 1stin kanssa on todella tärkeä osa toimintamme kehittämisessä. Ensimmäinen jäsenistön kyselyerä lähtee tänään.
"Pelaaja Ensin" -tyytyväisyyskysely tarjoaa meille arvokasta tietoa siitä, miten juuri sinä koet toimintamme – ja missä voimme parantaa.
Kyselyn avulla saamme parempaa ymmärrystä niistä olosuhteista ja tekijöistä, jotka vaikuttavat pelikokemukseen.
Kyselyn teknisestä toteutuksesta vastaa Golfliiton yhteistyökumppani, tanskalainen Players 1st. Vastaukset käsitellään täysin anonyymisti, eikä jäsentietoja käytetä muuhun kuin kyselyn toteutukseen ja palvelun kehittämiseen. Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Täysi-ikäiset jäsenemme tulevat kukin saamaan yhden kyselykutsun kauden aikana. Nyt kesäkuun lopulla starttaava kysely lähtee puolelle jäsenistämme. Loppujäsenistö saa kyselyn syyskuun lopulla.
Lähetämme ensimmäisen Pelaaja Ensin -kyselyn jäsenille tänään, 23.6.
Kiitos, että olet mukana kehittämässä golfyhteisöämme!